Tablet szerviz

Home / Tablet szerviz

Érintőpanel, kijelző törés, csatlakozó sérülés, szoftverhiba, nem működő tablet, adatmentés!

Közel 800 tételből álló adatbázissal rendelkezünk a különböző gyártók modelljeihez tartozó érintőpanel illetve kijelző típusokból. Az Apple termékein kívül gyakorlatilag valamennyi piacon kapható tablet típus javítását vállaljuk, amihez alkatrész beszerezhető.

Tablet szerviz Budapest IV. és XV. kerületének határán, Káposztásmegyer szomszédságában!

Idekattintva tekintse meg a térképen!

Szakszerűen – bevizsgálási díj nélkül!

Érintőpanel/kijelző csere árak néhány ismertebb márka esetén. A lista megjelenítéséhez kattintson az alábbi ikonok egyikére

Lenovo Tablet szerviz Asus Tablet szerviz Samsung Tablet szerviz Huawei Tablet szerviz Surface Tablet szerviz

Információt más tablet gyártók esetében a készülék típusának megjelölésével a szerviz elérhetőségein kérhet.

 

Tablet szervizünkben a leggyakoribb hibajelenségek:Tablet szerviz

  • nem működő tablet
  • touch digitizer azaz érintőképernyő törés/hiba
  • lcd panel azaz kijelző törés/hiba
  • USB port, tápcsatlakozó kontakthibája, törése
  • SD, SIM foglalat sérülése
  • töltési problémák
  • operációs rendszer (Android, Windows RT) sérülése, lefagyása

Fogalom magyarázat! A tabletek érintő (touch digitizer) panele és kijelző (LCD) panele két külön alkatrész. A külső üvegfelület az érintőpanel, ennek megérintésével vezéreljük a készüléket. Az alatta található  kijelző pedig a kép előállítását végzi. Az érintőpanel törése esetén a kép hibátlanul jelenik meg a törés alatt, a készülék legfeljebb csak az érintésre nem reagál. Amennyiben a kijelző (is) sérül, a kép egyáltalán nem, vagy részelegesen, elszíneződve, becsíkozódva jelenik meg. A két alkatrész egyes típusoknál külön is cserélhető, de számos modellnél ragasztott egységet képeznek, így a csere is a komplett egységet érinti, ami természetesen megnöveli a beavatkozás költségét. 

A tablet javítás menete:

A javítás várható költségeiről minden esetben előzetes árajánlatot adunk – akár már a tablet szervizbe érkezéskor. A bevizsgálás ingyenes, illetve nem javított vagy nem javítható készülék esetében sem számítunk fel munkadíjat. A javítási idő a hiba, a beavatkozás alkatrész igénye illetve a raktárkészlet függvényében 2-5 munkanap és 2-5 hét között várható. A javítás után tesztelésnek vetjük alá a cserélt alkatrészt, a tablet alapfunkcióit valamint érintőpanel vagy kijelző csere esetén a ragasztás tartósságát. Az elvégzett munkára illetve a beépített alkatrészekre 6 hónap garanciát vállalunk – ez alól kivételt képeznek a szoftveres beavatkozások valamint a csatlakozó cserék. (Sérült készülék esetén, a bevizsgálás és javítás során előre nem látható járulékos meghibásodások is felszínre kerülhetnek! Ilyen esetek a tapasztalataink szerint ritkán fordulnak ugyan elő, de teljesen nem zárhatók ki.)

Figyelem! A javításra leadott eszközöket a kiértesítéstől számított 6 hónapig őrizzük meg, az Ügyfélnek ez idő alatt van lehetősége átvenni azokat. 6 hónap után a készülékeket automatikusan veszélyes hulladéknak tekintjük, és átadjuk azokat a megsemmisítéssel foglalkozó cégnek. Nem javítható vagy nem kért javítás esetén az ügyfélnek lehetősége van írásos “lemondó nyilatkozat”-ot tennie a hotline-kukac-display-pont-hu emailcímre a hatjegyű munkalapszám feltüntetésével.

A tablet javítással együtt járó kockázati tényezők:

Minden hardveres és szoftveres beavatkozásnak vannak kikerülhetetlen kockázati tényezői, amikkel az Ügyfélnek tisztában kell lennie. Például:

  • a készülék eleve sérült, repedt burkolati elemei szétszedéskor tovább törhetnek
  • (más hiba javítása esetén) a berepedt, de még működőképes érintőpanel megbontáskor tovább törhet, tönkremehet
  • érintőpanel csere során a fényes fém vagy műanyag felületek a törött üvegtől enyhén karcolódhatnak, a díszítő festés, krómozás kis terülten lepattanhat
  • az újabb generációs tabletek egyes típusai több gyártónál is megbonthatatlanul összeépített egységet képeznek, bármilyen belső bevizsgálásukhoz, javításukhoz (pl csatlakozó csere) a ragasztott kijelző eltávolítása szükséges, ami a művelet során megsérülhet
  • szoftver (firmware) újratelepítése során, hardveres hiba esetén a készülék működésképtelenné válhat
  • adatvesztés történhet. A készüléken tárolt adatokért felelősséget nem vállalunk, azok lementése a szervizbeadás előtt javasolt!
  • egyes típusoknál a felépítésükből adódóan sikertelen javítás esetén az eredeti, leadáskori állapot nem állítható vissza (pl a törött érintőpanel/kijelzőegység nem ragasztható vissza)

(A fentebb felsorolt problémák ritkák, az elvégzett javítási események mindössze néhány százalékánál fordulhatnak elő.)

A felhasznált alkatrészek:

A tablet szerviz a javítás során kizárólag saját beszerzési forrásból származó eredeti, kompatibilis, új alkatrészeket épít be.  Az érintőpanelek és kijelzőegységek rögzítését az erre a célra fejlesztett, speciális ragasztóanyagokkal végezzük el. Csatlakozó cseréknél az adott készülék alaplapjához mechanikailag tökéletesen illeszkedő, eredeti kivitelű, lábkiosztású és méretű aljzatot vagy modult használunk. Nem beszerezhető alkatrész hiányában átalakításokat, inkompatibilis elemek szakszerűtlen beépítését, “barkácsolást” az ügyfél külön kérésére sem vállalunk, ilyen esetben a készüléket beavatkozás nélkül visszaadjuk.

Általános árlista (bruttó árak, érvényes 2019 július 1.-től):

  • minimum javítási díj: 6000 ft
  • érintőpanel törés: egyedi árajánlat a típus függvényében
  • kijelző törés: egyedi árajánlat a típus függvényében
  • USB, táp csatlakozó cseréje: 10000 ft (speciális csatlakozó esetén egyedi árajánlat)
  • USB modul cseréje: 14-18000 ft
  • csatlakozó csere összeragasztott készülék esetén: 18000 ft-tól
  • SD, SIM foglalat csere: 14000 ft
  • újraszoftverezés: 10000 ft (speciális esetben, pl dupla op-rendszer, egyedi árajánlat)
  • adatmentés: 15000 ft-tól

Nem garanciális javítás esetén is van mód beszállíttatást kérni.

A szállítás oda-vissza költsége bruttó 4000Ft, ami akkor is fizetendő, ha a készülék nem javítható, vagy Ön nem kérte a javítást.

 Állunk rendelkezésére, akár beszállítással is

Személyesen: 1151 Bp. Harsányi Kálmán u. 83.

Telefonon: +36-1-340-99-51, +36-1-451-03-56.

Üzenhet nekünk: ezen a linken.

Ide kattintva bejelentheti a beszállítási igényét

 

Ajánlott linkek: notebook szerviz, Samsung szerviz, monitor szerviz, adatmentés