EIZO szerviz Budapest IV. és XV. kerületének határán, Káposztásmegyer szomszédságában!
Idekattintva tekintse meg a térképen!
Szakszerűen – gyári támogatással!
A garanciális javítás feltételei:
A gyártó által vállalt nemzetközi garancia*:
- 5 év
- vagy 30.000 üzemóra
*A nemzetközi garancia általános ideje a vásárlástól számított 5 év vagy maximum 30.000 üzemóra. Attól függően, hogy melyik feltétel következik be előbb. Egyes típusokra eltérő garanciális feltételek érvényesek. Az adott típusra vonatkozó pontos feltételek a gyártó oldalán, az alábbi linkre kattintva tekinthetők meg:
EIZO – a hivatalos gyártói garancia oldal
EIZO – a hivatalos magyar honlap
Figyelem! Amennyiben a vásárlás pontos ideje hivatalos számlával vagy egyéb dokumentummal nem igazolható, akkor a garancia kezdete a gyártási időtől számítódik! A javítást csak speciális esetben, előzetes egyeztetés után kíséreljük meg a felhasználás helyszínén. Monitort csak a cég telephelyén javítunk, így annak be kell kerülnie a szervizbe. Ha Ön személyesen nem tudja, vagy nem akarja lebonyolítani a beszállítást, akkor az EIZO átvállalja Öntől ennek a költségeit (csak garanciális termékek esetén!), a szerviz pedig kiküldi a készülékért a szerződött futárcéget. Ezért célszerű a monitor eredeti csomagolását megtartani, és lehetőség szerint abba megfelelően visszahelyezve küldeni el hozzánk az eszközt, mert így a legkisebb a sérülésveszély.
Garanciális készülékek beszállítása az ország területéről ingyenes!
A beszállítást az alábbi linkre kattintva, az űrlap kitöltésével tudja kezdeményezni.
Ide kattintva bejelentheti a beszállítási igényét |
A nem garanciális EIZO javításra vonatkozó ismeretek:
- bruttó 18000 ft-s összeghatárig a javítása leadott készülékeket automatikusan javítjuk!
- amennyiben a várható javítási költség a 18000 ft-os összeghatárt meghaladja, egyedi árajánlatot adunk ki
- a cserélt alkatrészre és az elvégzett munkára 6 hónap garanciát vállalunk
- ha a megbízó a kiajánlott javítást nem kéri, bevizsgálási díjat nem számítunk fel.
- sikertelen javítás esetén sincs bevizsgálási díj
- a javításra leadott készüléket a kiértesítéstől számított 6 hónapig őrizzük meg
- a várakozási idő letelte után a monitort veszélyes hulladékként megsemmisítésre elszállíttatjuk
- nem javítható vagy nem kért javítás esetén az ügyfélnek lehetősége van írásos “lemondó nyilatkozat”-ot tennie a hotline-kukac-display-pont-hu emailcímre a hatjegyű munkalapszám feltüntetésével.
Nem garanciális javítás esetén is van mód beszállíttatást kérni!
A szállítás oda-vissza költsége bruttó 4000Ft, amely akkor is fizetendő, ha a készülék nem javítható, vagy Ön nem kérte a javítást.
A beszállítást az alábbi linkre kattintva, az űrlap kitöltésével tudja kezdeményezni.
Ide kattintva bejelentheti a beszállítási igényét |
A Display szerviz 2009 óta hivatalos EIZO márkaszerviz!
Állunk rendelkezésére:
Személyesen: 1151 Bp. Harsányi Kálmán u. 83.
Telefonon: +36-1-340-99-51, +36-1-451-03-56.
Üzenhet nekünk: ezen a linken.
Ajánlott linkek: tablet szerviz, notebook szerviz, Samsung szerviz, monitor szerviz, adatmentés