Samsung márkaszerviz Budapest IV. és XV. kerületének határán, Káposztásmegyer mellett!
Idekattintva tekintse meg a térképen!
Szakszerűen – gyári támogatással!
A garanciális javítás feltételei:
- helyesen kitöltött garanciajegy*
- a vásárlást igazoló számla (vagy nyugta)
Ezt a követelményt megkerülni nem tudjuk, tehát a fenti dokumentumokat be kell mutatnia a készülék leadásakor.
* A helyesen kitöltött garanciajegy:
- a gyártó által kiadott, hivatalos, magyar nyelvű, eredeti formanyomtatvány, mely tartalmazza:
- a termék pontos típusát, gyártási számát
- az eladó adatait, pecsétjét és aláírását
- a (számlán szereplő) vásárlás dátumát
Garanciális készülékek beszállítása az ország területéről ingyenes!
A beszállítást az alábbi linkre kattintva, az űrlap kitöltésével tudja kezdeményezni.
Ide kattintva bejelentheti a beszállítási igényét |
A nem garanciális javításra vonatkozó ismeretek:
- bruttó 18000 ft-s összeghatárig a javítása leadott készülékeket automatikusan javítjuk!
- amennyiben a várható javítási költség a 18000 ft-os összeghatárt meghaladja, egyedi árajánlatot adunk ki
- a cserélt alkatrészre és az elvégzett munkára 6 hónap garanciát vállalunk
- ha a megbízó a kiajánlott javítást nem kéri, bevizsgálási díjat nem számítunk fel.
- sikertelen javítás esetén sincs bevizsgálási díj
- a javításra leadott készüléket a kiértesítéstől számított 6 hónapig őrizzük meg
- a várakozási idő letelte után a monitort veszélyes hulladékként megsemmisítésre elszállíttatjuk
- nem javítható vagy nem kért javítás esetén az ügyfélnek lehetősége van írásos “lemondó nyilatkozat”-ot tennie a hotline-kukac-display-pont-hu emailcímre a hatjegyű munkalapszám feltüntetésével.
Nem garanciális javítás esetén is van mód beszállíttatást kérni!
A szállítás oda-vissza költsége bruttó 4000Ft, amely akkor is fizetendő, ha a készülék nem javítható, vagy Ön nem kérte a javítást.
A beszállítást az alábbi linkre kattintva, az űrlap kitöltésével tudja kezdeményezni.
Ide kattintva bejelentheti a beszállítási igényét |
További információ és segítség a garanciális javításhoz:
Mit tehetek, ha az eladó a garanciajegyet nem adta oda, vagy nem töltötte ki megfelelően, amikor vásároltam a készüléket?
Ebben az esetben vissza kell fáradnia az eladóhoz és pótoltatni a hiányosságokat. A dokumentum szabályos kitöltése ugyanis az eladó kötelessége. A garanciajegyen mindenképpen szerepelnie kell az eladó pecsétjének és aláírásának!
Mi a teendő, ha elvesztettem a garancia jegyet vagy megszűnt az eladó cég?
Ebben az esetben a Samsung Ügyfélszolgálattal tudja pótoltatni a garanciajegyet. (A számlára ebben az esetben is szükség lesz!)
Bővebb információ:
Telefonon: 06-80-7267864.
Vagy a Samsung hivatalos honlapján.
Ha a garanciajegyem és a számlám sincs meg?
Ha szükséges dokumentumokkal nem tudja igazolni a készüléke garanciáját, ebben az esetben nincs mód a garanciális javításra. Ekkor a hibás eszközt csak térítés ellenében tudjuk javítani.
Mindenképpen személyesen kell bevinnem a szervizbe?
A monitort csak a cég telephelyén javítjuk, így annak be kell kerülnie a szervizbe. Ha Ön személyesen nem tudja, vagy nem akarja lebonyolítani a beszállítást, akkor a Samsung átvállalja Öntől ennek a költségeit (csak garanciális termékek esetén!), a szerviz pedig kiküldi a készülékért a szerződött futárcéget. Ezért célszerű a monitor eredeti csomagolását megtartani, és lehetőség szerint abba megfelelően visszahelyezve küldeni el hozzánk az eszközt, mert így a legkisebb a sérülésveszély.
A beszállítást a fenti linkre kattintva, az űrlap kitöltésével tudja kezdeményezni.
A Display szerviz 2006 óta hivatalos Samsung márkaszerviz!
Állunk rendelkezésére:
Személyesen: 1151 Bp. Harsányi Kálmán u. 83.
Telefonon: +36-1-340-99-51, +36-1-451-03-56.
Üzenhet nekünk: ezen a linken.
Ajánlott linkek: tablet szerviz, notebook szerviz, monitor szerviz, adatmentés