Samsung monitor szerviz

Home / Samsung monitor szerviz

Samsung márkaszerviz Budapest IV. és XV. kerületének határán, Káposztásmegyer mellett!

Idekattintva tekintse meg a térképen!

Szakszerűen – gyári támogatással!

 

A garanciális javítás feltételei:

  • helyesen kitöltött garanciajegy*
  • a vásárlást igazoló számla (vagy nyugta)

Ezt a követelményt megkerülni nem tudjuk, tehát a fenti dokumentumokat be kell mutatnia a készülék leadásakor.

* A helyesen kitöltött garanciajegy:

  • a gyártó által kiadott, hivatalos, magyar nyelvű, eredeti formanyomtatvány, mely tartalmazza:
  • a termék pontos típusát, gyártási számát
  • az eladó adatait, pecsétjét és aláírását
  • a (számlán szereplő) vásárlás dátumát

Garanciális készülékek beszállítása az ország területéről ingyenes!

A beszállítást az alábbi linkre kattintva, az űrlap kitöltésével tudja kezdeményezni.

Ide kattintva bejelentheti a beszállítási igényét


A nem garanciális javításra vonatkozó ismeretek:

  • bruttó 14000 ft-s összeghatárig a javítása leadott készülékeket automatikusan javítjuk!
  • amennyiben a várható javítási költség a 14000 ft-os összeghatárt meghaladja, egyedi árajánlatot adunk ki
  • a cserélt alkatrészre és az elvégzett munkára 6 hónap garanciát vállalunk
  • ha a megbízó a kiajánlott javítást nem kéri, bevizsgálási díjat nem számítunk fel.
  • sikertelen javítás esetén sincs bevizsgálási díj
  • a javításra leadott készüléket a kiértesítéstől számított 6 hónapig őrizzük meg
  • a várakozási idő letelte után a monitort veszélyes hulladékként megsemmisítésre elszállíttatjuk
  • nem javítható vagy nem kért javítás esetén az ügyfélnek lehetősége van írásos “lemondó nyilatkozat”-ot tennie a hotline-kukac-display-pont-hu emailcímre a hatjegyű munkalapszám feltüntetésével.

Nem garanciális javítás esetén is van mód beszállíttatást kérni!

A szállítás oda-vissza költsége bruttó 4000Ft, amely akkor is fizetendő, ha a készülék nem javítható, vagy Ön nem kérte a javítást.

A beszállítást az alábbi linkre kattintva, az űrlap kitöltésével tudja kezdeményezni.

Ide kattintva bejelentheti a beszállítási igényét

További információ és segítség a garanciális javításhoz:

Mit tehetek, ha az eladó a garanciajegyet nem adta oda, vagy nem töltötte ki megfelelően, amikor vásároltam a készüléket?

Ebben az esetben vissza kell fáradnia az eladóhoz és pótoltatni a hiányosságokat. A dokumentum szabályos kitöltése ugyanis az eladó kötelessége. A garanciajegyen mindenképpen szerepelnie kell az eladó pecsétjének és aláírásának!

Mi a teendő, ha elvesztettem a garancia jegyet vagy megszűnt az eladó cég?

Ebben az esetben a Samsung Ügyfélszolgálattal tudja pótoltatni a garanciajegyet. (A számlára ebben az esetben is szükség lesz!)

Bővebb információ:

Telefonon: 06-80-7267864.

Vagy a Samsung hivatalos honlapján.

Ha a garanciajegyem és a számlám sincs meg?

Ha szükséges dokumentumokkal nem tudja igazolni a készüléke garanciáját, ebben az esetben nincs mód a garanciális javításra. Ekkor a hibás eszközt csak térítés ellenében tudjuk javítani.

Mindenképpen személyesen kell bevinnem a szervizbe?

A monitort csak a cég telephelyén javítjuk, így annak be kell kerülnie a szervizbe. Ha Ön személyesen nem tudja, vagy nem akarja lebonyolítani a beszállítást, akkor a Samsung átvállalja Öntől ennek a költségeit (csak garanciális termékek esetén!), a szerviz pedig kiküldi a készülékért a szerződött futárcéget. Ezért célszerű a monitor eredeti csomagolását megtartani, és lehetőség szerint abba megfelelően visszahelyezve küldeni el hozzánk az eszközt, mert így a legkisebb a sérülésveszély.

A beszállítást a fenti linkre kattintva, az űrlap kitöltésével tudja kezdeményezni.


A Display szerviz 2006 óta hivatalos Samsung márkaszerviz!

Állunk rendelkezésére:

Személyesen: 1151 Bp. Harsányi Kálmán u. 83.

Telefonon: +36-1-340-99-51, +36-1-451-03-56.

Üzenhet nekünk: ezen a linken.

Ajánlott linkek: tablet szerviznotebook szervizmonitor szerviz, adatmentés