Javítás nyomon követése

Home / Javítás nyomon követése

Készülék javítási állapotának lekérdezése

Ügyfél azonosító:
Javítási szám:

Mit kell beírni, és hol keressem?

A készülék leadásakor kapott “Javítási megbízáson” találja a lekérdezéshez szükséges információkat. Az >>Ügyfélazonosító számot<<, amely 4 karakterből áll és számokat és betűket is tartalmazhat., a “Megrendelő:” sorban találja, a megbízás jobb felső sarkában. A >>Javítási szám<< vastagon van szedve, a fejléc alatt balra található, és 6 számjegyből áll.

Az alábbi kép segít eligazodni a beírandó adatok tekintetében:

Amennyiben további információra lenne szüksége, természetesen szívesen állunk rendelkezésére telefonon.

Az adatbázist naponta többször szinkronizáljuk az ügyviteli rendszerünkkel.

Kérjük, amennyiben ötlete, javaslata lenne a javítás követés szolgáltatásunkkal kapcsolatban, azt az