Gyakran ismételt kérdések

Home / Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan megy a garanciális ügyintézés

Garanciális ügyintézés feltétele a helyesen kitöltött garanciajegy, és a vásárlói számla másolata. A készüléket átvesszük, ha a hibás alkatrész nincsen raktáron, akkor azt megrendeljük a gyártótól. Az alkatrészt beépítjük és értesítjük az ügyfelet.

Ki tudnak szállni házhoz?

 Cégünk a szervizét a telephelyén működteti, kijáró szervizzel nem rendelkezünk. Bizonyos esetekben van lehetőség arra, hogy a garanciális feltételeken belül egy szállító cég beszállítsa a hibás eszközt, illetve javítás után visszaszállítsa azt (csak olyan esetekben, amikor ez a garanciajegyen szerepel). Emellett, ha Ön vállalja a szállítás költségeit, leszervezzük Ön helyett a fuvart.

Mi történik a készülékemmel, ha nem javítható és nem megyek érte?

 Az átvett és nem javítható készülékekekt a kiértesítés után 6 hónapig őrizzük meg. Ezen idő alatt nem számítunk fel tárolási költséget. A 6-ik hónap lejárta után a készülékeket megsemmisítjük. Természetesen, ha Ön jelzi, hogy valamilyen oknál fogva nem tud értejönni a megjelölt határidőn belül, de a termékre igényt tart, akkor további 2 hónapig megőrizzük az.

Hogyan tudom átvenni a javított készüléket?

 A készülékeket kizárólag az átvételkor kapott javítási megbízás ellenében áll módunkban kiadni.